select

Stafett-NM 2012
Share/Save/Bookmark

Info før oppstart Info før oppstart

Dette er info som ble gitt rett før friidrettsskoleoppstart i august 2018. Infoen er i hovedsak like aktuell i 2019, men vil bli justert med f.eks. værprognoser før skolene i 2019:

Vi ligger an til en bra friidrettsskole i august med ca. 50 deltagere og 8 trenere som står klar til å hjelpe de slik at alle deltagerne får en morsom og aktiv friidrettsskole.

Værmelding

Været som er meldt ser veldig lovende ut:

Ta med ekstra tøy

Det ser lovende ut med mindre muligheter for regn, men norske sommere må vi være forberedt på noe regn. Riktig tøy og nødvendig tørt tøy å skifte til anbefales derfor sterkt!

Langtidsvarsel på yr: link

Anbefalinger
Her er noen sterke anbefalinger til foreldrene for skolen:
- Smør din deltager med solkrem før skolen starter, helst med vannfast solkrem. Selv om det er meldt overskyet og noe regn så vil de trenge solkrem. Send også gjerne med solkrem.
- Husk regntøy! Selv om det ikke er meldt regn, så anbefales det.
- Husk matpakketil lunsj.
- Caps el. kan være en fordel i varmen.
- Skiftetøy - ha med minimum to ekstra par sokker og skiftetøy. Dersom det blir regn kan det anbefales med flere skift, også med sko.

Inn- og utsjekk
Det vil være innsjekk der hvert barn skal signeres inn ved både levering og henting. Viktig at de voksne som leverer og henter passer på dette. Evt sier i fra ved innsjekk hvis det er andre som tar med barnet hjem. Dersom barnet skal reise hjem tidligere eller ikke hentes av foreldre er det viktig at dette registreres ved innsjekk eller send epost til ukifriidrettsskole@gmail.com

Det er også viktig at dere sier i fra dersom barnet har spesielle allergier eller andre ting vi bør vite om. Dette gjør dere til de voksne ved innsjekk eller ved å svare på denne e-posten.

Innsjekk foregår ved tunnelen under tribunen.

Åpningstider
Friidrettsskolen i uke 33 starter mandag 13. august og avsluttes onsdag 15. august.

Vi åpner skolen kl 09.00 og stenger kl 15.00. Vi ønsker helst at barna kommer før 09.30. (Se info om SFO nedenfor dersom man ønsker et utvidet tilbud.)

Friidrettsskolen foregår på Jessheim friidrettsstadion. Noen av de eldre gruppene (11-13 år) vil trolig ha oppvarming i skogen, men de skal også ha oppmøte på friidrettsbanen.

Dersom man er forhindret fra å komme innen kl 09.30 så svar på denne e-posten eller send en sms til undertegnede på 924 95 895 med tidspunkt og hele barnets navn.

SFO tilbud
Hvis man har utfordringer med logistikken har vi også et SFO tilbud fra 07:30-09:00 og 15:00-16:30. Mer info om dette tilbudet her: link

Betaling
Dersom noen har vært forhindret fra å betale så gjelder fortsatt følgende: Innbetaling til kontonummer 1606 10 29056. Husk å merke betaling med ”Friidrettsskole” og navnet på deltaker.

Fortsatt noen ledige plasser
Per i dag har vi fortsatt noen plasser igjen. Si ifra straks dersom du ønsker flere med. Påmelding og mer info her: http://www.ukifriidrettsskole.no/

Parkering
Vi foretrekker at man benytter parkeringsplassen øst for friidrettsstadion, innkjøring fra Myrvegen ved Bohus og deretter Markavegen, se kart nedenfor. Det vil være fotballskole på UKI-arena med mange deltagere og det er best og tryggest for alle dersom vi unngår unødvendig mye trafikk på samme sted.

Med friidrettshilsen

Hans Jørgen Borgen